ویژه برنامه قرائت زیارت نامه رسول الله (ص) مجازی برگزار شد 
ویژه برنامه قرائت زیارت نامه رسول الله (ص) مجازی برگزار شد 

ویژه برنامه قرائت زیارت نامه رسول الله (ص) مجازی برگزار شد 

فهیمه برخان گفت: ویژه برنامه قرائت زیارت نامه حضرت رسول الله (ص) و امیرالمومنین علی (ع) نیز پنج شنبه شب هم زمان با سراسر کشور به صورت مجازی اجرا شد.
شناسه خبر : 1037298 تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۸

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، بزرگداشت مناسبت های ملی و مذهبی را یکی از اولویت های اصلی فعالیت های کانون فاطمیه برشمرد و گفت: به همت بچه های مسجدی عضو کانون فاطمیه مسجد و محله در آستانه عید مبعث فضاسازی و آذین بندی شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: این اقدام در راستای برپایی جشن بزرگ مبعث بود که با توجه به شرایط کرونایی این جشن با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.


وی با اشاره به ویژه برنامه های جشن مبعث، بیان کرد: سخنران این جشن یکی از اساتید برجسته حوزه علمیه کهنوج بود که درباره فضائل حضرت رسول اکرم (ص) و فلسفه وجودی مبعث سخنرانی کرد.


برخان ادامه داد: ویژه برنامه مولودی خوانی نیز توسط بچه های مسجدی کانون فاطمیه اجرا شده و نیز کلیپ و عکس نوشت هایی با محتوای تبریک عید مبعث در فضای مجازی منتشر شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ابراز کرد: همچنین ویژه برنامه قرائت زیارت نامه حضرت رسول الله (ص) و امیرالمومنین علی (ع) نیز پنج شنبه شب هم زمان با سراسر کشور به صورت مجازی اجرا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج اظهار کرد: علاوه بر این نیز ختم قرآن کریم و ختم صلوات نیز با مشارکت بانوان مسجدی اجرا شده و ثواب قرائت آیات کلام الله مجید و صلوات به ساحت مقدس حضرت رسول اکرم (ص) هدیه شد.


وی عنوان کرد: ویژه برنامه های عید مبعث با هدف تعظیم و بزرگداشت شعائر دینی و الهی برگزار شد.

 
برخان در خاتمه اعیاد اسلامی را فرصت مناسبی برای ابراز شادی، برپایی جشن و ارتباط‌گیری با خداوند متعال قلمداد کرد و گفت: اندک وظیفه ما مسلمان و شیعیان بزرگداشت اعیاد مذهبی است.

پایان پیام/ 586